EN      RU
Головна > Новости

Новости


Спікери Modern Retail Forum: Ернст Консехайм - директор зі стратегічного розвитку голландської компанії JosDeVries The Retail Company



Ернст Консехайм (Ernst Conseheim) - директор зі стратегічного розвитку голландської компанії JosDeVries The Retail Company. Компанія розробляє і реалізує успішні ритейл-концепції в різних сферах роздрібної торгівлі. 20 лютого він виступить на Modern Retail Forum.

Працював в Royal Ahold понад 20 років. Має великий практичний досвід співпраці з Albert Heijn - однією з найбільших голландських мереж супермаркетів. У 2010 році приєднався до ради директорів JosDeVries The Retail Company.

Тема виступу Ернста Консехайма - «Новий мультиформатний ритейл, вплив на дизайн магазину».

- У 1985 році я почав працювати в якості стажера у відділі управління Royal Ahold - лідера супермаркетів в Нідерландах. Мені дуже сподобалася динаміка в магазині, взаємодія з покупцями і персоналом, я пишався тим, що був одним з наймолодших менеджерів.

За останні 30 років світ роздрібної торгівлі дуже змінився:

• роздрібні магазини стали окремими брендами;
• збільшилася частка приватних лейблів;
• посилилася орієнтація на «живий досвід»;
• відбулися зміни в багатоформатних стратегіях;
• збільшилася кількість продуктів швидкого приготування;
• відбувся розвиток сервісу в продуктовій сфері;
• відбувся розвиток методу «сторітеллінгу» в магазинах;
• відбулася реорганізація дисконт-магазинів;
• збільшилася частка онлайн-ритейлу;
• в магазинах з`явилися нові методи залучення клієнтів, як відповідь на онлайн-покупки;
• збільшилася різноманітність цифрових технологій в магазинах.

Сьогодні ми працюємо над…

Ми працюємо над багатьма міжнародними роздрібними проектами в телекомунікаційній, харчовій та нехарчовій сферах для провідних (міжнародних) клієнтів, таких як Shell, Coca Cola, супермаркети Jumbo, X5, Lenta, Globus, Spar, Vodafone Ziggo, Neste, Askona, Araz.
Західноєвропейська роздрібна торгівля стала розглядати офлайн-магазин як щось більше, ніж просто точку для продажу. Насправді магазин стає важливим «сенсорним моментом», так званою точкою контакту потенційних покупців з вашими магазинами. Роль магазину трансформується більше в простір для спілкування і залучення. Він перестає бути лише квадратними метрами для продажів.

У Східній Європі ритейлери ще не досягли такого мислення. В цілому в цих магазинах фокусування на ефективному використанні торговельної площі здається надмірною. Тому через відсутність реальної диференціації між собою вони занадто швидко вибирають ціну як зброю ...

Люди, залежні від соціальних мереж і багатьох інших впливових громадських думок (точки зору знаменитостей, ЗМІ, ТБ; тенденцій в сфері моди, музики), все більше і більше відкрито демонструють екологічну стійкість. Через економічне та фінансове «перезавантаження» в західних країнах молоде покоління «перезавантажує» свої амбіції на менш матеріалістичні. Наприклад, для них автомобіль тепер не є символом статусу.

Тенденція буде полягати в тому, що нове покоління прагне до маленьких моментів щастя, винаходить свого роду «новий оптимізм», відмінний від ексклюзивних символів статусу. Частина цього перетворення полягає в тому, що люди прагнуть до справжності, тому що їм набридають домінуючі великі бренди.

09.02.2018