EN      RU
Головна > Новости

Новости


Засновник Rozetka.ua: Що нам дає і чому вчить офлайновий гіпермаркет?



Лідер українського ринку інтернет-торгівлі, маркетплейс Rozetka в кінці минулого року відкрив гігантський офлайн-магазин в Києві. Вихід онлайн-торговців в світ офлайну — це загальносвітова тенденція, і Rozetka — в тренді. Багато споживачів, як і раніше, хочуть подивитися товар перед покупкою і поговорити з живою людиною. З цієї причини інтернет-магазини, які хочуть ростити і масштабувати бізнес, виходитимуть з віртуального світу в фізичний.


В кінці минулого року Rozetka відкрила в Києві гігантський магазин експериментального формату: при загальній площі в 6000 кв.м торговий зал займає 4000 кв.м.


"При розробці формату магазину Rozetka на Петрівці ми вивчали кращий світовий досвід і досліджували приклади з Європи і США, зокрема, офлайн-ритейл Zalando і Amazon. Але ми не знайшли прикладів форматів, з яких можна було б щось запозичувати", - розповідає СЕО і засновник компанії IDNT Микола Чумак.


У новому магазині експерти IDNT реалізували зону видачі, розраховану на кілька десятків робочих місць, кількість яких може змінюватися залежно від завантаження протягом дня. Це актуальна опція в період пікових навантажень, наприклад, перед Новим роком. Процес видачі інтернет-замовлень стикується з процесами на складі за напівпрозорою перегородкою. Покупці реєструються на вході за допомогою терміналів самообслуговування і проходять крізь торговий зал, що вміщає різні товарні категорії: від побутової техніки і електроніки до одягу і алкогольних напоїв.


«Ви, звичайно, можете сміятися, але Rozetka на Петрівці — це вже четвертий офлайн магазин для нас. Перші два ми відкрили в 2008 році, правда один з них довелося закрити через півроку в розпал кризи. Потім в 2012 з`явився магазин з точкою видачі онлайн-замовлень на Ярославській і тепер - на Петрівці», - говорить засновник Rozetka Владислав Чечоткін. - Звичайно, різниця є і в розмірі, і в підході до реалізації. Наш шлях до роздрібу проходить досить повільно. Напевно, тому що для нас цегла — це такі ж нетрі, як інтернет — для цегли. Але магазин нового формату ми розраховуємо «розмножити» і нарешті помітно проявити себе в офлайн-світі ».


Підрядником цього проекту стала компанія Modern-Expо і реалізувала спеціально для вимог Rozetka торгове обладнання, касові бокси, рішення для складу і змонтувала надані об`єкти.


За словами генерального директора Modern-Expo Group Петра Пилипюка, співпраця з таким мультипроектом дозволила йому отримати цікавий досвід.
«Rozetka передбачила момент соціальності людей: нам потрібне спілкування, емоції, задоволення ще однієї природної потреби покупця — потримати в руках товар перед тим, як придбати, або ж особисто почути про нього думку експерта. Мікс магазинів онлайн — і офлайн-форматів — це наше сьогодні », — коментує генеральний директор Modern-Expo Group.


На переконання Петра Пилип`юка, Rozetka - компанія номер один в онлайн-ритейлі не тільки в Україні, а й на території Центральної та Східної Європи, а Modern-Expo Group - на цих же територіях найбільший постачальник комплексних рішень для ритейлу.


Сьогодні Rozetka.ua — інтернет-магазин №1 в Україні за виручкою і розміром аудиторії. В офісах компанії в Києві та регіонах працює понад 2000 осіб. Виручка в 2016 році склала понад 7 млрд грн.


«Новий магазин чи не найкраще підходить для візуалізації такого позиціонування. В майбутньому нові магазини Rozetka можуть скласти конкуренцію багатьом роздрібним мережам різних сегментів, поєднуючи кращий клієнтський досвід, найширший асортимент (більше ніж 1 млн позицій) і швидкість обслуговування. У онлайн-ритейлерів в фізичних магазинах є також багато можливостей використовувати зібрану в інтернеті інформацію про споживачів у реальному світі», - пояснює СЕО компанії IDNT.


Владислав Чечоткін — один зі спікерів Modern Retail Forum, який пройде 20 лютого 2018 року в Києві. Засновник Rozetka.ua розповість про поєднання різних форматів торгівлі та нові тренди. Встигніть купити квиток.

12.02.2018