За декілька виставкових сезонів компанія пройшла цікаву еволюцію. На початку мультибрендова платформа лояльності для малого та середнього бізнесу поступово перетворюється на повноцінну CRM-систему для великих мереж з монобрендовим мобільним додатком клієнта.
Власну нішу на ринку компанія бачить у співробітництві саме із франчайзинговими мережами. Одним із перших користувачів CRM-системи стане мережа Час Поїсти та новий партнер — мережа фітнес клубів malibuFIT, що охоплює сьогодні більше 40 закладів по всій Україні.
У чому ж новизна та індивідуальність рішень від Smart Bonus? Унікальність криється у продуманих деталях системи.
1. Справедливий кліринг чи, іншими словами, взаєморозрахунок бонусів між закладами мережі. Розподіляє витрати закладу на бонуси клієнтам в залежності від здійснених у закладі покупок.
2. Сплата чайових від вдячного клієнта через мобільний додаток (і хто сказав, що завдячувати можна тільки ввічливому офіціанту, а не крутому тренеру чи турботливому ветеринару).
3. Доповнення класичної бонусної картки електронним абонементом (наприклад, на безлімітні зайняття на тренажерах або відвідування курсів з вивчення англійської мови).
4. Мультикарта для торгово-розважального центру із розширеною аналітикою показників як для центру, так і його орендарів. Моделювання поведінки споживачів, запуск партнерських крос-акцій.
5. Мобільний додаток для проведення заходів — концертів, фестивалів, семінарів чи виставок.
Додаток дозволяє не просто реєструвати учасників, а сплачувати за білети, спілкуватися з учасниками, організовувати програму лояльності для постійних клієнтів, проводити розіграші та відслідковувати їх ефективність.
6. Інструмент відслідковування ефективності рекламних кампаній — не переглядів за посиланням, а саме здійснених клієнтом покупок.
Такі рішення частково чи повністю втілені у проектах Smart Bonus з торговим центром «Олімпійський», мережею приватних клінік «Мій Лікар», компанією-постачальником медичного обладнання «Здорова нація». Для останньої на базі мобільного додатку втілено автоматизовану агентську мережу з використанням реферальних посилань для її учасників.
Цієї весни вийде на ринок новий продукт — CRM-система для тренера. Цей продукт буде цікавий як мережевим спорт-клубам, так і школам єдиноборств, секціям, тощо.
Також ми плануємо передати інструменти для оперативного маркетингу та ефективного управління акціями та іншими активностями від служби підтримки безпосередньо в адмін-панель партнера. А коло проектів в Україні, Білорусі та Молдові розширити новими партнерами з числа великих франчайзингових мереж, громадських асоціацій, спортивних федерацій, студентських клубів та інших.
11.02.2020